8 651 44010

Speedsoft

Speedsofta's arba SpeedQB yra labai greitas šratasvydžio stilius. Šis formatas buvo sukurtas ir išmėgintas 2015 m. Pietų Kalifornijoje. Speedsofe nėra tradicinių šratasvydžio žaidimo apribojimų. Daugiausia dėmesio skiriama kūrybiškumui, efektyvumui ir komandiniam darbui.
Taisyklės trumpai: žaidimas vyksta nedidelėje aikštelėje, kurioje simetriškai išstatytos figūros (slėptuvės). Komanda kaunasi prieš komandą, mėgindama pelnyti kuo daugiau taškų. Dalyvių skaičius komandoje ir maksimalus galimas pelnyti taškų kiekis priklauso nuo žaidimo formato. Pvz: 5x5 + 1 maksimalūs taškai 100. Komandą sudaro penki dalyviai ir vienas atsarginis. Visos žaidimo taisyklės puslapio apačioje.
Žaidimo formatas 5x5 + 1.
Komandinis darbas.
1 Mačas - 3 raundai.
1 raundas - 4 min.
100 tašų už raundą.
Kova dėl vėliavos ir priešų eliminavimas.
Pusiau automatinė ugnis su MID-cap.
Nėra minimalaus pataikymo atstumo.

Speedsofter'is

Turite klausymų?

Norite sužinoti daugiau apie žaidimo formatą?
Domina treniruotis?
Norite jungtis prie komandos?

Dangiau informacijos jums suteiks:
Tadas fb (Tadas Čypas)
tadas@paintball.lt

Seedsoft komanda

SpeedSoft numatomi renginai

  • 2019-03-24 Lietuvos Speedsoft bendruomenės varžybos
  • Registracija nuo 09:00 iki 10:00.
  • Kapitonų susirinkimas: 10:30 val.
  • Kovų pradžia 11:00 val.
  • Apdovanojimai: Taurės, medaliai, diplomai.
  • Dalyvio mokestis 20 Eu.
  • Įrangos nuoma neturintiems savo įrangos nuo 10 Eu.
  • Taisyklės PDF formatu

Registracijos forma

Pasirinkite norimą renginį

Komandos kapitonas (vardas, pavardė)

Komandos pavadinimas

Telefonas

El. paštas

Antrasis žaidėjas (vardas, pavardė)

Trečias žaidėjas (vardas, pavardė)

Ketvirtas žaidėjas (vardas, pavardė)

Penktas žaidėjas (vardas, pavardė)

Šeštas žaidėjas (vardas, pavardė)

Komandos lygis šratasvydije

Įranga

Pastabos

Norėčiau gauti "Dažasvydžio centro" naujienas:
SMS žinute

SpeedSoft taisyklės

Parengė:  VŠĮ „ Dažasvydžio centras“

Komanda prieš Komanda 5×5

  • Komandą sudaro 5 žaidėjai + 1 papildomas žaidėjas.
  • Pasikeitimai leidžiami prieš/po kiekvieno mačo. Mačo metu pasikeitimai neleidžiami.
  • Visi komandos nariai turi būti užregistruoti.

MAČAS

  • Vienas mačas = 3 raundai
  • 1 Raundas = 4:00 min max 
  • Komanda laimi mačą, kuri laimi 2 iš 3 raundų.
  • Jeigu viena komanda laimi du pirmus raundus, trečias raundas nevyksta.

TAŠKAI

  • 100 taškų per raundą 
  • Pirmoji komanda palietusi vėliavą gauna 25 taškus  / Vėliavos prilietimas prie priešininkų starto banerio 50 taškų / už eliminuotą priešininką gaunama 5 taškus (5 žaidėjai = 25 taškai max)

LAIKAS

    • 10 sekundžių pasiruošimo laikas
    • Raundas prasideda sušvilpus švilpukui
  • Kiekvienas raundas trunka iki 4:00 min

CENTRINĖ VĖLIAVA

  • Pirmoji komanda po starto palietusi ar paėmusi vėliavą gauna 25 taškus.
  • Pirmoji komanda su vėliava palietusi priešininkų starto banerį gauna 50 taškų ir užbaigia raundą.  
  • Kai nukaunamas žaidėjas, kuris turi vėliavą, vėliava padedama nukovimo vietoje. Žaidėjas pasišalinama iš aikštelės.

STARTO VIETA (BANERIS)

  • Komandos pradeda žaidimą nuo starto banerio, skirtingose aikštelės pusėse
  • Starto metu, visų komandos narių ginklai turi liesti starto banerį. (Jei ginklas nelietė banerio starto signalo metu, komandai įskaitomas blogas startas ir komanda netenka 25 taškų)
  • Starto metu žaidėjo viena koja turi liesti banerį.

ĮRANGOS REIKALAVIMAI

  • Leidžiami visų tipų šautuvai
  • Kamuoliuko, kurio svoris 0,2 g.  maksimalus greitis 350 fps arba 106m/s. Leistina paklaida 3 m/s.
  • Maksimalus leistinas kamuoliuko svoris yra 0,2g.
  • Pusiau automatinė ugnis – vienas nuleistuko paspaudimas = Vienas šūvis (leistinas dvigubas nuleistukas)
  • Automato dėtuvės = MID-cap iki 150 BB‘s
  • Pistoletų dėtuvės= iki 50 BB‘s
  • Vinčesterio dėtuvės = iki 150 BB‘s
  • Dėtuvių kiekis neribojamas

NĖRA MINIMALAUS PATAIKYMO ATSTUMO

  • „Bang-Bang“ (siūlymas priešininkui pasiduoti) – nesiskaito
  • Nukovimas su peiliu – įskaitomas

VYR.TEISĖJAS/TEISĖJAS

  • Vyr. teisėjas skelbia pasiruošimo laiką (10 sekundžių), žaidimo pradžią ir pabaigą.
  • Teisėjas skaičiuoja taškus ir stebi dalyvius.
  • Teisėjo sprendimas yra neginčijamas.
  • Teisėjas tikrina įrangos greitį.

NUŠOVIMAI

  • Bet koks kūno kontaktas su BB‘s yra laikomas nušovimu. (į ginklą pataikymas nesiskaito)
  • Jeigu priešingų komandų žaidėjai nusitaiko vienas į kitą ir šaudo tuo pačiu metu, abu žaidėjai iškrenta iš žaidimo.
  • Šūvis be kamuoliuko (BB‘s) nesiskaito kaip nukovimas.

PRAŽANGOS

  • Pražanga = Nukovimo neprisipažinimas
  • Pražanga = Greičio ribos pažeidimas
  • 1as nusižengimas: Komanda pralaimi automatiškai ir praranda visus raundo taškus. Nusižengęs žaidėjas pažymimas.
  • 2as nusižengimas to pačio žaidėjo: Komanda pralaimi automatiškai ir praranda visus raundo taškus.  Nusižengęs žaidėjas yra pažymimas ir nebegalės tęsti mačo, sekančius raundus komanda žais be prasižengusio dalyvio.
  • 3as nusižengimas to pačio žaidėjo. Komanda pralaimi automatiškai ir praranda visus raundo taškus. Nusižengęs žaidėjas yra pažymimas ir diskvalifikuojamas iš varžybų. Likusi komandos dalis tęsia varžybas be prasižengusio žaidėjo.
  • FALSE STARTS (komanda startuoja ankščiau nei duotas teisėjo signalas ar žaidėjas starto metu nelietė banerio) = Komanda praranda 25 taškus.